Certyfikuje nas

Audyt strony

Według danych 88% kupujących nie wróci do strony czy sklepu internetowego, jeśli w trakcie pierwszych odwiedzin nie spełniła ich oczekiwań. Słaba optymalizacja przekłada się na wysokie koszty reklamy i niski współczynnik konwersji. W Selectors oferujemy pełny audyt strony z naciskiem na SEO i UX skupiający się na maksymalnym efekcie biznesowym.

Dobrze wykonany audyt strony stanowi skuteczne narzędzie w procesie optymalizacji biznesowej.

Audyt jest niezwykle ważnym krokiem w procesie optymalizacji wydajności biznesowej każdej witryny. Dokładna analiza pozwala zbadać, jakie czynniki mają wpływ oraz jak je poprawić, aby strona przyciągała więcej klientów.

Przygotowany przez nas audyt strony nastawiony jest na dostarczenie kompleksowego zestawu informacji dotyczącego możliwości pozycjonowania oraz podniesienia współczynnika konwersji.

Z tego powodu dla uzyskania najlepszego efektu przeprowadzamy pełną analizę serwisu w ujęciu statycznym oraz dynamicznym. Ocenie podlegają wszystkie elementy jak optymalizacja pod kątem wyszukiwarek, jakość i dostępność informacji, spójność wizualna, nawigacja czy instrukcje dla użytkowników.

Pełny audyt zawiera kilka modułów, których celem jest wykrycie nieprawidłowości względem określonych założeń.

Przeprowadzany przez Selectors audyt strony ma za zadanie dostarczenie kompleksowych informacji na temat badanej witryny. Szczególnie uwzględniając obszary optymalizacji SEO oraz użyteczności względem użytkowników.

Wnikliwa ocena każdego elementu strony pozwala dokładnie stwierdzić zgodności z określonymi standardami oraz wykryć nieprawidłowości względem określonych założeń.

Niewątpliwie dobrze przeprowadzony audyt w ogromnym stopniu przyczynia się do poprawy wydajności biznesowej strony. Z tego powodu, że koncentrujemy się na realnych zachowaniach użytkowników w kontekście ich potrzeb oraz realizacji założonych celów.

Audyt strony pozwala stwierdzić jakie czynniki ograniczają stronę w procesie skutecznego pozycjonowania.

Naszym zadaniem wiążącym się z analizą optymalizacji SEO jest wskazanie elementów, które należy zmienić, poprawić lub usunąć, aby strona pojawiała się jak najwyżej w wynikach wyszukiwania.

Audyt strony zawiera szczegółowe badanie struktury SEO skupiające kluczowe informacje, które elementy strony mają istotny wpływ oraz jak je poprawić, aby realnie uzyskać wyższe pozycję w wynikach wyszukiwania.

Obszerny raport z przeprowadzonego audytu strony dokładnie przedstawia w jaki sposób należy dostosować stronę do wymagań Google. Tak, aby już na samym początku ograniczyć czas i koszty pozycjonowania.

Ocena użyteczności pozwala zrozumieć, w jaki sposób należy zmienić stronę, aby podnieść współczynnik konwersji.

W Selectors analizujemy strony kompleksowo, wszystko po to, aby poznać i poprawić doświadczenia użytkownika. Przede wszystkim zależy nam aby sprawić, by Twoja strona była intuicyjna, przyjazna i osiągała lepsze wyniki biznesowe.

Przeprowadzony przez nas audyt strony zawiera badanie użyteczności z zestawem kluczowych informacji. Dokładnie sprawdzamy, które elementy strony mają wpływ na jakość użytkowania i zaufanie. Chcemy dokładnie zrozumieć, co należy zmienić, aby trwale podnieść wydajność biznesową witryny.

Dokładny raport audytu użyteczności zawiera zbiór informacji w jaki sposób należy dostosować elementy jak nawigacja, formularze, wezwanie do działania, instrukcje dla użytkowników, dostępność kluczowych informacji, komunikatów oraz spójność wizualną całej strony.

Dzięki audytowi strony dowiesz się, co poprawić, aby Twoja witryna generowała wyższą sprzedaż.

Przeprowadzony przez Selectors audyt strony to obszerny zestaw czytelnych informacji. Niezbędnych w procesie skutecznej optymalizacji biznesowej każdej witryny czy sklepu internetowego.

Prawidłowo przeprowadzony audyt strony pozwala zrozumieć, jakie czynniki wpływają na użyteczność witryny, widoczność w wyszukiwarce, jej prędkość działania czy współczynnik konwersji.

Wynikiem naszej pracy nad Twoją stroną jest raport z końcową oceną zawierający dokładne informacje wydajności Twojej strony. Na podstawie zebranych informacji dowiesz się jak dostosować witrynę do potrzeb użytkowników i skutecznie realizować założone cele.

Jak to robimy?

Zdobądź pozycję lidera

Rozumiemy potrzeby konsumentów i doskonale wiemy, że dzisiaj niewystarczające jest samo istnienie produktu czy marki. Z tego powodu tworzymy rozwiązania, które wspierają naszych Klientów w osiągnięciu pozycji lidera w swoim segmencie rynku.

Nieustannie testujemy i wdrażamy autorskie rozwiązania, dzięki czemu nasze wsparcie jest niczym transfer olbrzymiego know-how i dobrych praktyk. Wiedzę tą możesz wykorzystać do rozwoju swojego biznesu, do zwiększenia sprzedaży i przychodów.

Klienci

Rozwijamy
najlepsze firmy

Poznaj firmy, dla których wygenerowaliśmy już wartość. Pomagamy zarówno młodym projektom, jak i liderom w swoich branżach.