Audyt strony.

Rozwiązania, dzięki którym zrealizujesz swoje cele biznesowe

Wiedza jest podstawą wszystkiego, co robimy, dlatego Audyt strony, jaki przeprowadzamy stanowi skuteczne wzmocnienie biznesów naszych Klientów.

Audyt SEO

Audyt UX

Działania on-site

Działania off-site

Rekomendacje zmian

Analizujemy. Raportujemy. Wdrażamy.

Chcesz sprzedawać więcej produktów lub usług?

Zapytaj o Audyt strony

Audyt strony

Kiedy warto wykonać Audyt strony?

Audyt strony to niezwykle ważny krok w procesie budowania widoczności w wyszukiwarce oraz jakości korzystania ze strony przez użytkowników. Audyt pozwala dokładnie sprawdzić, jakie czynniki mają wpływ oraz jak je poprawić, aby podnieść wyniki biznesowe witryny. To rozwiązanie przeznaczone zarówno dla stron internetowych, które były już pozycjonowane, jak i dla tych, które nie korzystały jeszcze z tej usługi.

Kiedy warto wykonać Audyt strony?
Audyt strony

Co zawiera Audyt strony?

Przygotowane przez specjalistów z Selectors audyty nastawione są na dostarczenie kompleksowego zestawu informacji dotyczącego możliwości pozycjonowania i użyteczności badanej strony internetowej oraz wskazania niezbędnych zmian. Nasz Audyt obejmuje ponad 50 punktów kontrolnych, które mają pośredni lub bezpośredni wpływ na pozycję w wynikach wyszukiwania oraz wygodę użytkowania.

Co dokładnie zwiera Audyt strony?

Proces współpracy:

advanced divider
|
Wypełniasz brief na temat Twojego biznesu i potrzeb
|
Pogłębiamy Twoje odpowiedzi na spotkaniu
|
Przygotowujemy audyt zgodnie ustalonym terminem
|
Otrzymujesz audyt wraz z szczegółowym omówieniem

Najczęściej zadawane pytania:

Co to jest audyt?

Audyt w zależności od wybranego wariantu jest niezależną oceną wynikającą z przeprowadzonych badań. Przedmiot audytu, czyli strona internetowa jest badana pod względem zgodności z określonymi standardami, wzorcami użyteczności, widocznością w wyszukiwarce oraz listami kontrolnymi. Audyt w ogromnym stopniu wpływa na skuteczność stron internetowych, ponieważ koncentruje się na realnych zachowaniach użytkowników w kontekście ich potrzeb oraz założonych celów.

Ile trwa audyt?

Analiza witryny, niezależnie czy jest to Audyt SEO, UX czy SPEED może trwać od kilku dni, do nawet kilku tygodni. Może być również procesem ciągłym, gdy analizowane są różne warianty czy elementy witryny i jest to działanie iteracyjne. Wszystko zależy od tego, jak rozbudowana i zróżnicowana jest witryna oraz jaki jest cel audytu.

Jakie korzyści daje audyt?

Audyt pozwala zrozumieć, jakie czynniki wpływają na użyteczność witryny, widoczność w wyszukiwarce lub jej prędkość działania. Bezpośrednim efektem przeprowadzenia audytu jest sporządzany raport, na podstawie którego można dostosować strukturę, zawartość i wygląd serwisu do potrzeb użytkowników i skutecznie realizować cele.

Co obejmuje audyt?

Audyt w zależności od wybranego wariantu może obejmować różne obszary. Dla uzyskania najlepszego efektu zalecana jest pełna analiza serwisu w ujęciu statycznym1 oraz dynamicznym2. W takim przypadku ocenie powinny zostać poddane wszystkie elementy jak nawigacja, formularze, CTA i instrukcje dla użytkowników, jakość i dostępność kluczowych informacji oraz komunikatów, spójność wizualna, estetyka, a także optymalizacja pod kątem wyszukiwarek.

 

(1. obecność określonych elementów i dostępność funkcji)
(2. użyteczność w procesie realizacji kolejnych kroków na drodze do założonego celu)

Czy audyt podnosi skuteczność strony?

Audyt może mieć bardzo duży wpływ w procesie poprawiania biznesowej wydajności witryny poprzez podnoszenie współczynnika konwersji. Niemniej sam audyt niczego nie gwarantuje, ponieważ jest tylko badaniem. Z wykonanego audytu zostanie przygotowany raport z oceną, diagnozą błędów i wytycznymi do optymalizacji, która bezpośrednio ma na celu poprawę użyteczności strony, doświadczeń użytkowników, wyników w wyszukiwarce i co za tym idzie – biznesowej skuteczności witryny.

Porozmawiajmy
o Twoim projekcie

Mateusz Turek © 2009 - 2021 • VAT: PL 7133050271

Ta strona może używać Cookies, przeglądanie jej to zgoda na ich używanie.