Audyt strony.
Rozwiązania, dzięki którym zrealizujesz swoje cele biznesowe
Wiedza jest podstawą wszystkiego, co robimy, dlatego Audyt strony, jaki przeprowadzamy stanowi skuteczne wzmocnienie biznesów naszych Klientów.
Audyt SEO
Audyt UX
Działania on-site
Działania off-site
Rekomendacje zmian
Analizujemy. Raportujemy. Wdrażamy.
Chcesz sprzedawać więcej produktów lub usług?
Zapytaj o Audyt strony
Audyt strony
Kiedy warto wykonać Audyt strony?
Audyt strony to niezwykle ważny krok w procesie budowania widoczności w wyszukiwarce oraz jakości korzystania ze strony przez użytkowników. Audyt pozwala dokładnie sprawdzić, jakie czynniki mają wpływ oraz jak je poprawić, aby podnieść wyniki biznesowe witryny. To rozwiązanie przeznaczone zarówno dla stron internetowych, które były już pozycjonowane, jak i dla tych, które nie korzystały jeszcze z tej usługi.
Kiedy warto wykonać Audyt strony?
- przed rozpoczęciem pozycjonowania
- po zmianie firmy pozycjonującej
- po przebudowie lub wdrożeniu nowej strony
- kiedy wyniki biznesowe witryny są niezadowalające
Audyt strony
Co zawiera Audyt strony?
Przygotowane przez specjalistów z Selectors audyty nastawione są na dostarczenie kompleksowego zestawu informacji dotyczącego możliwości pozycjonowania i użyteczności badanej strony internetowej oraz wskazania niezbędnych zmian. Nasz Audyt obejmuje ponad 50 punktów kontrolnych, które mają pośredni lub bezpośredni wpływ na pozycję w wynikach wyszukiwania oraz wygodę użytkowania.
Co dokładnie zwiera Audyt strony?
- wyniki optymalizacji pod kątem SEO oraz UX
- wyniki prędkości działania strony na różnych urządzeniach
- strukturę profilu linków, oraz widoczności witryny w wyszukiwarce
- analizę słów kluczowych
- analizę konkurencji
Proces współpracy:
|
Wypełniasz brief na temat Twojego biznesu i potrzeb
|
Pogłębiamy Twoje odpowiedzi na spotkaniu
|
Przygotowujemy audyt zgodnie ustalonym terminem
|
Otrzymujesz audyt wraz z szczegółowym omówieniem
Najczęściej zadawane pytania:
Co to jest audyt?
Ile trwa audyt?
Analiza witryny, niezależnie czy jest to Audyt SEO, UX czy SPEED może trwać od kilku dni, do nawet kilku tygodni. Może być również procesem ciągłym, gdy analizowane są różne warianty czy elementy witryny i jest to działanie iteracyjne. Wszystko zależy od tego, jak rozbudowana i zróżnicowana jest witryna oraz jaki jest cel audytu.
Jakie korzyści daje audyt?
Audyt pozwala zrozumieć, jakie czynniki wpływają na użyteczność witryny, widoczność w wyszukiwarce lub jej prędkość działania. Bezpośrednim efektem przeprowadzenia audytu jest sporządzany raport, na podstawie którego można dostosować strukturę, zawartość i wygląd serwisu do potrzeb użytkowników i skutecznie realizować cele.
Co obejmuje audyt?
Audyt w zależności od wybranego wariantu może obejmować różne obszary. Dla uzyskania najlepszego efektu zalecana jest pełna analiza serwisu w ujęciu statycznym1 oraz dynamicznym2. W takim przypadku ocenie powinny zostać poddane wszystkie elementy jak nawigacja, formularze, CTA i instrukcje dla użytkowników, jakość i dostępność kluczowych informacji oraz komunikatów, spójność wizualna, estetyka, a także optymalizacja pod kątem wyszukiwarek.
(1. obecność określonych elementów i dostępność funkcji)
(2. użyteczność w procesie realizacji kolejnych kroków na drodze do założonego celu)
Czy audyt podnosi skuteczność strony?
Audyt może mieć bardzo duży wpływ w procesie poprawiania biznesowej wydajności witryny poprzez podnoszenie współczynnika konwersji. Niemniej sam audyt niczego nie gwarantuje, ponieważ jest tylko badaniem. Z wykonanego audytu zostanie przygotowany raport z oceną, diagnozą błędów i wytycznymi do optymalizacji, która bezpośrednio ma na celu poprawę użyteczności strony, doświadczeń użytkowników, wyników w wyszukiwarce i co za tym idzie – biznesowej skuteczności witryny.