Wykonujemy

Audyty stron

- rozwiązania, dzięki którym zrealizujesz swoje cele biznesowe.

Wiedza jest podstawą wszystkiego, co robimy, dlatego Audyty strony, które przeprowadzamy, stanowią skuteczne wzmocnienie biznesów naszych Klientów.

Wyższa pozycja w Google

Większe przychody ze sprzedaży

Bezpieczeństwo danych

Niezawodność

Rekomendacje zmian

Analizujemy. Raportujemy. Wdrażamy.

Chcesz sprzedawać więcej produktów lub usług?

Zapytaj o niezobowiązującą wycenę.

Optymalizacja Twojej strony w najlepszym wydaniu

Optymalizacja SEO

Lepsza pozycja w wynikach wyszukiwania.

Optymalizacja UX

Strona WWW bardziej przyjazna dla użytkownika.

Optymalizacja prędkości

Szybka strona, to szybsze decyzje zakupowe i lojalni klienci.

Bezpieczeństwo danych

Najwyższy poziom bezpieczeństwa dla strony i jej klientów.

Analityka internetowa

Pełny monitoring i analiza ruchu na stronie internetowej.

Opieka i wsparcie

Profesjonalna administracja na każdym etapie działania serwisu.

Kiedy warto wykonać

Audyt strony

Audyt strony to niezwykle ważny krok w procesie budowania widoczności w wyszukiwarce oraz optymalizacji wydajności biznesowej. Audyt pozwala zbadać, jakie czynniki mają wpływ oraz jak je poprawić, aby podnieść wyniki witryny. To rozwiązanie przeznaczone zarówno dla stron internetowych, które były już pozycjonowane, jak i dla tych, które nie korzystały jeszcze z tej usługi.

Kiedy warto wykonać Audyt strony?
Co zawiera

Pełny Audyt strony

Przygotowane przez specjalistów z Selectors audyty nastawione są na dostarczenie kompleksowego zestawu informacji dotyczącego możliwości pozycjonowania oraz użyteczności badanej strony. Wyniki Audytu zawsze zakończone są wskazaniem i omówieniem niezbędnych zmian. Audyt SEO obejmuje ponad 100 punktów kontrolnych, które mają wpływ na pozycję w wynikach wyszukiwania. Kładziemy również duży nacisk na jakość i wygodę korzystania z witryny, dzięki czemu Audyt SEO został wzbogacony o Audyt UX.

Co dokładnie zwiera Audyt strony?
Jak przebiega proces

Audytowania strony?

advanced divider
|
Analiza biznesowa
|
Zaawansowane dane
|
Raport i rekomendacje
|
Zakodowanie zmian

Najczęściej zadawane pytania

W celu ułatwienia komunikacji prezentujemy najczęściej zadawane pytania, które towarzyszą przy przeprowadzaniu optymalizacji strony.

Co to jest audyt strony?

Audyt jest niezależną oceną wynikającą z przeprowadzonych badań. Przedmiot audytu, czyli strona internetowa jest badana pod względem zgodności z określonymi standardami, wzorcami użyteczności, widocznością w wyszukiwarce oraz listami kontrolnymi. Audyt w ogromnym stopniu wpływa na skuteczność stron internetowych, ponieważ koncentruje się na realnych zachowaniach użytkowników w kontekście ich potrzeb oraz założonych celów.

Ile trwa audyt strony?

Analiza witryny może trwać od kilku dni, do nawet kilku tygodni. Może być również procesem ciągłym, gdy analizowane są różne warianty czy elementy strony i jest to działanie iteracyjne. Wszystko zależy od tego, jak rozbudowana i zróżnicowana jest witryna oraz jaki jest cel audytu.

Jakie korzyści daje audyt?

Audyt pozwala zrozumieć, jakie czynniki wpływają na użyteczność witryny, widoczność w wyszukiwarce oraz jej prędkość działania. Bezpośrednim efektem przeprowadzenia audytu jest sporządzany raport, na podstawie którego można dostosować strukturę, zawartość i wygląd serwisu do potrzeb użytkowników i skutecznie realizować cele.

Co obejmuje audyt?

Audyt może obejmować różne obszary, dla uzyskania najlepszego efektu zalecana jest pełna analiza serwisu w ujęciu statycznym1 oraz dynamicznym2. W takim przypadku ocenie powinny zostać poddane wszystkie elementy jak nawigacja, formularze, CTA i instrukcje dla użytkowników, jakość i dostępność kluczowych informacji oraz komunikatów, spójność wizualna, estetyka, a także optymalizacja pod kątem wyszukiwarek.

(1. obecność określonych elementów i dostępność funkcji)
(2. użyteczność w procesie realizacji kolejnych kroków na drodze do założonego celu)

Czy audyt podnosi skuteczność?

Audyt może mieć bardzo duży wpływ w procesie poprawiania biznesowej wydajności witryny poprzez podnoszenie współczynnika konwersji. Niemniej sam audyt niczego nie gwarantuje, ponieważ jest tylko badaniem. Z wykonanego audytu zostanie przygotowany raport z oceną, diagnozą błędów i wytycznymi do optymalizacji, która bezpośrednio ma na celu poprawę użyteczności strony, doświadczeń użytkowników, wyników w wyszukiwarce i co za tym idzie – biznesowej skuteczności witryny.

advanced divider
Mateusz Turek
CEO Selectors
Chcesz sprzedawać więcej produktów lub usług?

Zadzwonię, aby opowiedzieć jak optymalizacja strony może zwiększyć przychody Twojego biznesu

Skontaktuj się z nami, aby umówić się na niezobowiązującą rozmowę, w trakcie której dowiesz się jak możemy zwiększyć przychody Twojego biznesu.

© Copyright 2021 Innovative Business Solutions Sp. z o.o. made with by selectors.pl

Wspaniale!

Dziękujemy za kontakt

advanced divider

Zwykle odpowiadamy w 24 godziny od momentu przesłania wiadomości. Czasami ten czas może być krótszy, jeśli jednak potrzebujesz szybciej odpowiedzi, zachęcamy do kontaktu telefonicznego.

Ciasteczka

Używamy ciasteczek, aby zapewnić jak najlepsze wrażenia z korzystania z witryny. Chcesz dowiedzieć się więcej?