Offer
SEO

Pozycjonowanie stron WWW

Zyskaj nawet 500% więcej ruchu z wyszukiwarki i zacznij rozwijać firmę w Internecie dzięki SEO z wykorzystaniem sztucznej inteligencji.

Audyt SEO
Optymalizacja
Linkowanie
Artykuły sponsorowane
Content marketing

Do you want more?

Pozycjonowanie stron | SEO | Selectors
Oferta dla firm

SEO Services

Pozycjonowanie stron internetowych z wykorzystaniem sztucznej inteligencji jest dla nas standardem. Jednak nie ograniczamy się do używania tylko najnowszych technologii. Nasi doświadczeni specjaliści wybiorą najlepszą metodę pozycjonowania dostosowaną do Twojego biznesu. Twoja strona WWW zyska cenny ruch z wyszukiwarki, a Twoja firma więcej klientów.

Treściwy

Content marketing

Pozycjonujemy strony z wykorzystaniem content marketingu wspieranego przez sztuczną inteligencję. Witryny pozycjonowane w ten sposób znacznie szybciej wypracowują efekty. Łatwiej zyskują dobrą widoczność w wyszukiwarce.

Tworzymy wartościowy i użyteczny kontent

Tworzymy precyzyjne treści ze ściśle określoną ilość słów kluczowych i użytych znaków . Takie działania pozwalają na uzyskanie nielimitowanej ilości fraz które wchodzą w TOP10. Uzyskując wyższe pozycje w wyszukiwarce Google.

Do you want more?

Treściwy content marketing w pozycjonowaniu stron
Nowoczesny link building w SEO pozycjonowaniu
Nowoczesny

Link building

Zaawansowane algorytmy Google coraz lepiej rozpoznają wartościowe treści. Tworząc strategię pozycjonowania stawiamy na kontent przyjazny użytkownikowi. W którym umieszczenie linków występuje w naturalny sposób.

Zwiększymy ruch bez dodatkowych reklam

Nowoczesne metody pozycjonowania stron charakteryzują się mądrym pozyskiwaniem linków. Dzięki sztucznej inteligencji możemy typować miejsca, które przynoszą realne korzyści pozycjonowanej stronie.

Do you want more?

SEO is KING

Optymalizacja techniczna

Właściwie przeprowadzony proces pozycjonowania wymaga odpowiedniej optymalizacji strony. Dokładnie analizujemy kod witryny i usuwamy zawarte w nim błędy. Optymalizujemy wszystkie pliki i poprawiamy szybkość ładowania.

Tworzymy przyjazne strony i sklepy internetowe

Optymalizacja techniczna obejmuję również obszar optymalizacji treści, która już istniej w witrynie. Pracujemy nad właściwym użyciem słów kluczowych w meta tagach i nagłówkach, a także wszystkich opisach na stronie.

Do you want more?

SEO Optymalizacja techniczna pozycjonowanie stron WWW
Proces SEO

Jak przebiega proces pozycjonowania?

Audyt i analiza słów kluczowych

Rozpoczynając prace nad pozycjonowaniem strony przystępujemy do audytu SEO. Sprawdzamy witrynę oraz najbliższą konkurencję. Opracowujemy słowa kluczowe niezbędne podczas pozycjonowania.

Strategia pozycjonowania strony

Biorąc pod uwagę wszystkie informacje zebrane podczas audytu SEO ustalamy strategię pozycjonowania. Wyznaczamy działania oraz cele, które przybliżą Twoją stronę do topowych pozycji w Google.

Optymalizacja strony

Przed rozpoczęciem prac nad treściami i pozyskiwaniem linków usuwamy błędy na stronie. Optymalizujemy kod, grafiki oraz szybkość ładowania witryny, biorąc pod uwagę różne urządzenia i szybkość łącza Internetu.

Optymalizacja treści

Wykorzystując sztuczną inteligencję pracujemy nad właściwym użyciem słów kluczowych na stronie. Wdrażamy lepsze sugestie dotyczące rozbudowy treści w nagłówkach, meta tagach i wszystkich opisach na stronie.

Raport pozycjonowania

Cenimy współprace na jasnych warunkach. Analizę wyników pozycjonowania strony prowadzimy na bieżąco i reagujemy na osiągane rezultaty. W razie potrzeby optymalizując działania.

Dlaczego

Pozycjonowanie jest ważne dla Twojej firmy

Pozycjonowanie jest najlepszą metodą na to, by Twoja strona wyświetlała się wysoko w wynikach wyszukiwania. Dzięki pozycjonowaniu przyciągniemy klientów do Twojego biznesu bez płatnych reklam. Wejścia pozyskane w taki sposób określane są jako ruch organiczny. Klienci dużo chętniej wybierają usługi i produkty, które dostarczane są za pomocą wyników wyszukiwania

Pozyskany ruch z wyszukiwarki jest znacznie trwalszy niż płatne reklamy. Optymalizacja strony, dobór słów kluczowych czy prowadzenie bloga powodują, że treści wyświetlane w wynikach wyszukiwania utrzymują się znacznie dłużej niż jakakolwiek inna forma promocji. Oznacza to, że wdrożenie wytycznych SEO i pozycjonowanie strony internetowej jest najtańszą formą reklamy w Internecie.

Offer

Pozycjonowanie dopasowane do Twojego biznesu

Pozycjonujemy strony i sklepy internetowe, dzięki naszej ofercie, możesz docierać do klientów z całej polski lub zagranicy. Kiedy szukasz klientów blisko swojej lokalizacji, skupimy się na pozycjonowaniu Twojej firmy na rynku lokalnym. Wiemy jak i pomożemy Ci uzyskać wyższą pozycję w Google.

Pozycjonując strony korzystamy z najlepszych narzędzi dostępnych na rynku. Nasi eksperci dobiorą najlepsze metody pozycjonowania, aby Twój biznes mógł zdobyć najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwania. Na co dzień korzystamy z takich rozwiązań jak Semrush, Semstorm, Google Search Console czy Google Analytics.

Do you want more?

Najczęściej zadawane

Pytania dotyczące pozycjonowania stron WWW

Czy pozycjonowanie strony jest potrzebne?

Oczywiście, że tak. Pozycjonowanie strony to obecnie jeden z najtańszych i bardzo skutecznych sposobów na pozyskanie ruchu z wyszukiwarki. Pozycjonowane witryny znacznie lepiej przyciągają użytkowników zainteresowanych usługami lub produktami niż płatne reklamy. Nawet małe zmiany użytych słów kluczowych, czy optymalizacja pod wyszukiwarki mogą przełożyć się na wzrost ruchu na stronie.

Jak długo trwa proces pozycjonowania strony?

Trudno udzielić na takie pytanie jednoznacznej odpowiedzi. Na czas, który jest niezbędny do pierwszych efektów pozycjonowania wpływa bardzo wiele czynników. Historia strony, branża w której działasz, działania konkurencji w wyszukiwarce, czy doświadczenie specjalistów SEO. W agencji digitalowej Selectors dążymy do osiągnięcia wysokich i stabilnych pozycji w wynikach wyszukiwania. Jednak czas niezbędny do realizacji działań SEO w każdym przypadku może być zupełnie różny.

Ile słów kluczowych można pozycjonować jednocześnie?

Trudno udzielić na takie pytanie uniwersalnej odpowiedzi. Liczba słów kluczowych, na które pozycjonowanie strony internetowej przyniesie widoczne efekty zależy w dużej mierze od wielkości witryny, budżetu SEO, a także potencjału samych fraz. Pozycjonowanie na małą liczbę słów kluczowych opłacalne jest w przypadku małych witryn. Z drugiej strony przepełnienie witryny słowami kluczowymi może spowodować odwrotne skutki. Natomiast optymalizacja zbędnych słów kluczowych nie przyniesie oczekiwanej konwersji. Dobrym rozwiązaniem jest wykorzystanie wielu fraz uwzględniając przy tym szerszy kontekst działalności. Warto również zwrócić uwagę na znaczenie słów kluczowych long tail. Stosowanie w SEO długich sformułowań pozwala umieścić stronę w bardzo konkretnych odpowiedziach w wynikach wyszukiwania.

Czy moja strona osiągnie wysokie pozycje w Google?

Zdecydowanie tak! Jednak ciężko w tym przypadku jest zagwarantować konkretny wynik. Osiągnięcie satysfakcjonujących wyników w SEO zależy od bardzo wielu czynników. W agencji digitalowej Selectors współpracujemy na odpowiedzialnych i transparentnych zasadach. Zawsze staramy się by prowadzone działania na rzecz naszych Klientów przynosiły jak najlepsze efekty. Odpowiadając na pytanie, czy strona osiągnie wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania? Trudno jest oczekiwać, że pozycjonowana strona pojawi na topowych pozycjach w Google po miesiącu czy nawet kilku miesiącach prac nad jej optymalizacją. Jednak jesteśmy tego pewni, że wspólnie osiągniemy wysokie pozycje dla Twojej strony WWW!

Jak sprawdzić efekty pozycjonowania?

Nasze raporty z pozycjonowania strony są bardzo czytelnym i obszernym kompendium wiedzy z zakresu działań SEO. Również na rynku jest bardzo wiele narzędzi służących weryfikacji skuteczności pozycjonowania i podejmowanych działań SEO. W pierwszej kolejności warto zwrócić uwagę na darmowe narzędzia, czyli Google Search Console i Google Analytics. W pierwszym z nich sprawdzisz dane zbierane w organicznych wynikach wyszukiwania oraz kondycję całej witryny. Natomiast w drugim zweryfikujesz ruch, przepływ użytkowników czy realizację celów z konkretnych kanałów. Warto również zwrócić uwagę na inne płatne narzędzia lub dostępne w wersji demonstracyjnej. W celu sprawdzenia widoczności witryny w wynikach wyszukiwania dobrym narzędziem będzie Semrush. Natomiast analizę średniej pozycji witryny dla danego zapytania zapewni Semstorm. Jeśli w strategii pozycjonowania strony jest pozyskanie linków o określonym Domain Rating, warto zwrócić uwagę czy ten współczynnik rzeczywiście przekłada się na Twoją domenę. W tym celu warto odwiedzić stronę Ahrefs i zweryfikować autorytet pozycjonowanej strony.

Zamów darmową wycenę pozycjonowania

Chcesz zapytać o proces pozycjonowania strony WWW? Napisz lub zadzwoń! Chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje pytania i doradzimy, jakie rozwiązanie wybrać.

Używamy plików cookie. Przeczytaj privacy policy, jeśli chcesz dowiedzieć się więcej.