
Zakres prac
Projekt
Wdrożenie
Technologia
HTML/CSS
PHP/JS/SQL
WordPress
Funkcjonalności
Zaawansowany slajder produktów
Rozbudowana taksonomia
Dwie wersje językowe
Projekt
Wdrożenie
HTML/CSS
PHP/JS/SQL
WordPress
Zaawansowany slajder produktów
Rozbudowana taksonomia
Dwie wersje językowe
Koendu to nie tylko polska marka stworzona przez miłośników barberingu, ale przede wszystkim zespół, który z sercem i zapałem tworzy naturalne, wegańskie olejki do brody o unikatowych kompozycjach zapachowych. Olejki występują w czterech wariantach, gdzie każdy bohater Koendu ma swój własny niepowtarzalny charakter.
Projekt strony WWW był ograniczony zarówno budżetem jak i konkretnym czasem. Zależało nam, aby jak najlepiej wypracować indywidualną ścieżkę projektową, zminimalizować zarówno czas jak fundusze.
Wkroczyliśmy w projekt strony WWW mając na uwadze trzy wiodące cechy:
W tym projekcie liczył się czas i odpowiednie uchwycenie charakteru postaci Koendu. Produkt miał już zaplanowany start produkcji, zapewnione uczestnictwo w międzynarodowych targach. Jedynie do wypuszczenia olejków na rynek brakowało informacji o tym, że coś takiego w ogóle istnieje.
Pracę rozpoczęliśmy od zebrania i uporządkowania wszystkich materiałów, którymi dysponował Klient. Pomogło to w lepszym poznaniu wymagań i dopasowaniu wspólnej koncepcji.
Realizowaliśmy projekt strony WWW w następujących krokach:
Podczas projektowania nie było czasu na tworzenie pełnych prototypów strony. Wszystkie treści i kreacje powstawały na bieżąco. Zbudowaliśmy całą komunikację marki praktycznie za pierwszym podejściem.
Oryginalna i doskonale oddająca charakter postaci Koendu. Ma własną historię, którą czuć od pierwszego spojrzenia.
Pogadajmy! Napisz do nas lub zadzwoń. Chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje pytania i doradzimy, jakie rozwiązanie wybrać.
Używamy plików cookie. Przeczytaj privacy policy, jeśli chcesz dowiedzieć się więcej.