Klient

Addictions.ai Sp. z o.o.

Technologie

HTML, CSS, WordPress

Data realizacji

2019 – 2020

Klient i jego potrzeby

Stworzenie spójnej identyfikacji marki z uwzględnieniem obszaru projektu strony internetowej, linii kreatywnych w social media, aplikacji, oraz zaprojektowaniem komunikacji newsletterów wraz z planem na rozbudowanie bazy mailingowej. Wygenerowanie konwersji w postaci pobrania aplikacji.

Nasze zadanie

Cały proces został poprzedzony wypracowaniem archetypu użytkownika, kumulującego w sobie cechy, umiejętności, potrzeby oraz cele indywidualnych osób spójnych z grupą docelową marki. Na podstawie zebranych danych zaprojektowaliśmy nową stronę internetową, uwzględniając podział na dwie główne grupy docelowe. Równolegle rozpoczęliśmy plan naprawczy social media. Nasze działania w tym zakresie opierały się na uspójnieniu kreacji, zbudowaniu treści, uzyskaniu rekomendacji, oraz wywołaniu fali poleceń. W tym celu wykorzystaliśmy mechanizm challangu stworzony na potrzeby uzyskania jakościowego ruchu w mediach społecznościowych.