Auditing.
Wzmacniamy biznesy naszych Klientów

Wiedza jest podstawą wszystkiego, co robimy. Każdy projekt, każdy szczegół, każda decyzja – wszystko starannie zbadane i przemyślane.

- Jeśli możesz coś zmierzyć, to możesz tym zarządzać

Audyt UX

Audyt UX pozwala stwierdzić, czy witryna posiada odpowiednią strukturę, treści i nawigację, które sprzyjają realizacji określonych zadań przez użytkowników. Łatwiejsze składanie zamówień, czytelniejszy formularz czy szybkie założenie konta, to wszystko składa się na odbiór i postrzeganie Twojej witryny. Audyt UX pozwala wykryć wady projektowe, które następnie można poprawić, aby zwiększyć stabilność i rentowność Twojego biznesu. Jeśli chcesz podnieść efektywność strony, to najlepszą drogą do osiągnięcia celu jest Audyt UX.

Audyt SPEED

Audyt SPEED pozwala stwierdzić jakie czynniki mają wpływ na opóźnienia przy ładowaniu witryny. 1 sekunda opóźnienia podczas ładowania strony powoduje spadek konwersji aż o 16%. Szybsza strona zdecydowanie zachęca klientów do częstszych odwiedzin, generując wyższą sprzedaż. Czas ładowania witryny jest również jednym z czynników wpływających na pozycję strony w wynikach wyszukiwania. Jeśli chcesz podnieść efektywność strony, to najlepszą drogą do osiągnięcia celu jest Audyt SPEED.

PROFESJONALIZM

5/5

Mariusz Lubański

„Rzetelność, wysokie kompetencje oraz odpowiednie podejście do klienta to wszystko razem można chyba określić jednym słowem PROFESJONALIZM”

Audyt SEO

Audyt SEO to niezwykle ważny krok w procesie budowania widoczności w wyszukiwarce. Pozwala dokładnie sprawdzić, jakie czynniki mają wpływ oraz jak je poprawić, aby podnieść wyniki witryny. Jeśli szukasz audytu SEO, który pozwoli Ci lepiej zrozumieć kondycję swojej witryny, a także dostarczy precyzyjnych wskazówek, jak poprawić efektywność prowadzonych działań marketingowych, jesteś na dobrej drodze do osiągnięcia celu. Nasz Audyt SEO obejmuje ponad 50 punktów kontrolnych, które mają bezpośredni wpływ na pozycję w wynikach wyszukiwania.

Proces współpracy:

advanced divider
|
Wypełniasz brief na temat Twojego biznesu i potrzeb
|
Pogłębiamy Twoje odpowiedzi na spotkaniu
|
Przygotowujemy audyt zgodnie ustalonym terminem
|
Otrzymujesz audyt wraz z szczegółowym omówieniem

Najczęściej zadawane pytania:

Co to jest audyt?

Audyt w zależności od wybranego wariantu jest niezależną oceną wynikającą z przeprowadzonych badań. Przedmiot audytu, czyli strona internetowa jest badana pod względem zgodności z określonymi standardami, wzorcami użyteczności, widocznością w wyszukiwarce oraz listami kontrolnymi. Audyt w ogromnym stopniu wpływa na skuteczność stron internetowych, ponieważ koncentruje się na realnych zachowaniach użytkowników w kontekście ich potrzeb oraz założonych celów.

Ile trwa audyt?

Analiza witryny, niezależnie czy jest to Audyt SEO, UX czy SPEED może trwać od kilku dni, do nawet kilku tygodni. Może być również procesem ciągłym, gdy analizowane są różne warianty czy elementy witryny i jest to działanie iteracyjne. Wszystko zależy od tego, jak rozbudowana i zróżnicowana jest witryna oraz jaki jest cel audytu.

Jakie korzyści daje audyt?

Audyt pozwala zrozumieć, jakie czynniki wpływają na użyteczność witryny, widoczność w wyszukiwarce lub jej prędkość działania. Bezpośrednim efektem przeprowadzenia audytu jest sporządzany raport, na podstawie którego można dostosować strukturę, zawartość i wygląd serwisu do potrzeb użytkowników i skutecznie realizować cele.

Co obejmuje audyt?

Audyt w zależności od wybranego wariantu może obejmować różne obszary. Dla uzyskania najlepszego efektu zalecana jest pełna analiza serwisu w ujęciu statycznym1 oraz dynamicznym2. W takim przypadku ocenie powinny zostać poddane wszystkie elementy jak nawigacja, formularze, CTA i instrukcje dla użytkowników, jakość i dostępność kluczowych informacji oraz komunikatów, spójność wizualna, estetyka, a także optymalizacja pod kątem wyszukiwarek.

 

(1. obecność określonych elementów i dostępność funkcji)
(2. użyteczność w procesie realizacji kolejnych kroków na drodze do założonego celu)

Czy audyt podnosi skuteczność strony?

Audyt może mieć bardzo duży wpływ w procesie poprawiania biznesowej wydajności witryny poprzez podnoszenie współczynnika konwersji. Niemniej sam audyt niczego nie gwarantuje, ponieważ jest tylko badaniem. Z wykonanego audytu zostanie przygotowany raport z oceną, diagnozą błędów i wytycznymi do optymalizacji, która bezpośrednio ma na celu poprawę użyteczności strony, doświadczeń użytkowników, wyników w wyszukiwarce i co za tym idzie – biznesowej skuteczności witryny.